go Gunners

I natt: Han kommer hem klockan fyra, svamlar och vinglar och jag stiger upp, ger honom ett dubbelt glas Resorb och skrattar i hans knä medan han dricker och mumlar, näsan i hans hår, han luktar rök och sprit och jag är så glad att han kom och en smula förvånad över att han lyckades,

I dag: Han boxas och snurrar hela morgonen, omöjlig att rubba och omöjlig att väcka, jag stiger upp klockan tio och låter honom sova, sitter vid datorn och dricker te och spelar Sims och ibland går jag in och kysser honom på ryggen. När han börjar kvickna till ger jag honom kaffe och äggmackor med majonnäs och räkor.

I kväll: Jag hoppas och önskar att han skall få gråta blod när ryssen än en gång gör slarvsylta av Liverpool.

Man bör ju hålla en viss balans.

Kommentera

