so I’m up at dawn, putting on my shoes

Jo. Det här är en omstart.

På sätt och vis känns det en smula fånigt, detta att ständigt byta hemvist. Men å andra sidan är det precis det jag gör, på riktigt. Jag rör mig vidare, jag är på andra platser, jag gör om, gör rätt och återuppstiger. Jag är inte densamma, så varför skulle allt annat vara det?

Någonstans kanske det finns en plats där jag kan bli kvar. Men jag letar än.

 
I just wanna make a clean escape
I’m leaving but I don’t know where to
I know I’m leaving but I don’t know where to.

[Bright Eyes]

Kommentera

